یا امام رضا !!!

سلام 

شب شهادتت نزدیکه 

من بلد نیستم عربی بگم و فلسفه بچینم 

دلم گرفته اقا  میخوام با زبون خودم باهات درد دل کنم 

تورو بخدا برام دو دیقه وقت بذار ....

 اقا از من که گذشته ولی ....

خیلیا دلشون شکسته 

 خیلیا بی گناه ، گناه کار شدن 

خیلیا پشت در icuمنتظر به هوش اومدن مریضشونن 

خیلیا دنبال شفای بیماری لاعلاجشون 

خیلیا یواشکی گریه میکنن و کسی نمیدونه چشونه 

 می خوام بگم اقا کمکشون کن 

 من کسی نیستم  که ازت بخوام 

 من فقط ی بنده ی حقیرم که سرتا پاش گناهه 

 ولی اقا تو قبول کن و ...

 گرفتارا حاجتمندا ، ی دستی به زندگیشون بکش 

 عاشقتم ستاره ی هشتم ماه امامت ....

   

 

السلام علیک یا معین الضعفا یا امام رضا

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ساسی 0098
ساعت13:47---20 آذر 1394
عالیییییییییییییییییی بودددددد

ساراجوووووووون
ساعت9:25---19 آذر 1394
سلامم..عالی بود..موفق باشی

http://www.68javad.lxb.ir
ساعت17:01---18 آذر 1394
وبت خوبه آفرین تلاشتو بیشتر کن
پاسخ: خخخخخخ ای به چشم


`` ..Sєηat๏г..
ساعت16:57---18 آذر 1394
خدایی وبلاگتو دوس دارم و البته عکسایی که فتوشاپش کار خودته

متین30
ساعت16:56---18 آذر 1394
رزی ماست دیگه مگه میشه کاری بکنه و بد باشه
پاسخ:


☠♕ تک دل ♕☠
ساعت16:55---18 آذر 1394
سلام بر تو وبلاگت مثل همیشه عالی
اصن خودت عالی هستی
پاسخ:ممنونم تک دل همچنین تو


aماهa
ساعت16:54---18 آذر 1394
یعنی من تو صداقت کلامت موندم

همیشه عالی هستی رز سیاه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
♥ چهار شنبه 18 آذر 1394برچسب:, ساعت 16:38 توسط ~*¤ miss___29¤*~