من کیم ؟؟؟؟؟

من کیم ؟؟؟؟

 اهان میگم ...

من ی دخترم ،ی دختر جنوبی 

ی فرشته ی پاک ،ی هدیه ی با ارزش ....

 چشام رنگ عسل ....

موهام لب ساحل تو دست باد ...

دستام نقش حناست ....

عاشقونه هام فقط واسه خداست....

 همون که بحثش از همه عاشقا جداست ....

 

 

 خودم نوشتم اگه خوشتون اومد برام نظر بزارید 

  خواهشا با نام سایت کپی کنید 



نظرات شما عزیزان:

maloosak
ساعت9:03---10 دی 1394

لایک


shima
ساعت15:28---9 دی 1394
خیلی زیبا بود آفریـــــــــــــــــن
پاسخ: ممنونم شیما جان


مریم
ساعت13:51---1 دی 1394
عالــــی

(علی) sorena
ساعت10:22---22 آذر 1394
سلام عزیزم
ی فرشته ی پاک ،ی هدیه ی با ارزش ....
خیلی زیبا بود♥♥آفرین♥♥
اگه چیز جدیدی گذاشتی بهم خبر بده بیام ببینم
پاسخ: خوشحال شدم از نظرت ... حتما بهت خبر میدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
♥ پنج شنبه 19 آذر 1394برچسب:من , کیم , دختر , جنوبی , دختر جنوبی , رنگ عسل , ساعت 13:7 توسط ~*¤ miss___29¤*~