پسر من ..

پسردار که شدم ...

پسرمو میبرم عروسک فروشی میگم هرکدومو دوست داره انتخاب کنه ...

 به یاد میدم این عروسک انتخاب خودشه س باید دوسش داشته باشه ....

بهش یاد میدم دنیای پسرونش فقط ماشین بازی نیست؛بهش قول میدم جایزه ی خوب نگهداری کردن از عروسکش ی ماشینه !

نمیخوام وقتی بزرگ د با ماشین دنبال عروسک بگرده !

به یاد میدم اگه بهترین انتخاب رو کردو مراقب انتخابش بود به بهترینا میرسه...

 اینارو به میگم تا سرم ی مرد به نه یه نامرد !!!!!!

 

اما برای دخترم ...

واسش ی ماشین میخرم تا خودشو به ماشین هر کسی نفروشه......

 

 

 ت  لطفا با نام وب و ادرس وب کپی کنید  



نظرات شما عزیزان:

T.T.M1380
ساعت10:48---17 دی 1394
خدایا میترسم بگویم شکرت
ترس ازینکه
فکر کنی دارم تیکه میندازم
اجی این پستت خیلی نازولی بود
پاسخ: منونم


sh@p@ri
ساعت15:32---16 دی 1394
فقط بسر من

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
♥ چهار شنبه 16 دی 1394برچسب:پسر , خوشگل, خوشتیپ , پسر من , پسر ما , پسر , ساعت 14:9 توسط ~*¤ miss___29¤*~