امروز ...

امروز شنبه است 

همون شنبه ای که باهم قرار گذاشتیم از نو اغاز کنیم 

پس امروز اغاز میکنیم باهم ولی برای من 

پروردگار من یارم باش 

تا امروز با تکیه بر تو 

اغازی باشد برای رویاهایم 

امروز امید را به خانه ی دلم مهمان کن 

تا جوانه زند گیاه تلاش گر رویاهایم 

امرووز برای رویا های نیمه تمامم با تکیه بر تو اغاز میکنم 

از تو میخواهم راهنمای راهم باشی 

ای یکتا خدایم کنارم باش 

 

هفته ای پر از اتفاقات خوب و بد پیش روی شماست لبخند بزنید 

 



نظرات شما عزیزان:

m3hrd@d
ساعت13:32---28 دی 1394
خدایا ...

"تنها"نگذار...

دلی راکه هیچكس

"دردش" رانمیفهمید...

وای خیلی جالبه خوشم اومد هیچ معلوم نیست چی بشه طول هفته فقط خدا ک می دونه


T.T.M1380
ساعت15:08---25 دی 1394
خوشحالم که خوشحالی

جومی جونت
ساعت12:08---24 دی 1394
چطور مطوری
تو که همیشه ی جوری چطوری از اول شروع کردی
ححححححح
پاسخ: مسخره بخاطر همین چرتو پرتاته که تاییدت نمیکنم


تنهاین خدا
ساعت12:07---24 دی 1394
از روز شنبه خاطره ی خوبی ندارم
ولی تو خیلی لایک داری

پاسخ:ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
♥ شنبه 19 دی 1394برچسب:خدا ,امروز , من , رویاهام , تکیه , پروردگارم ,, ساعت 12:39 توسط ~*¤ miss___29¤*~